Sunday 17 May 2015

Ulang Tahun Perkahwinan ke-2

Assalamualaikum...


Semalam pada 17 Mei 2015 adalah Tahun Kedua Usia Perkahminanku bersama En. Suami Mohd Hideer Bin Mohd Shahabudin.... 2 tahun juga x dapat menyambutnya hanya sekadar ucapan sahaja... Nie la dinamakan PENGORBANAN... Ini la juga kehidupan keluarga TENTERA...

Aku terima seadanya pengorbanan ini... Walaupun sedih, susah dan kadang2 ade down nye... Tapi aku harus tunjukkan yang aku kuat pada orang-orang kelilig aku terutama anakku... org lain x leh tgk aku down.. Walaupun hakikatnya diri ini saja tau semua rase itu...

Penguat aku adalah;

ALLAH ADA
BUATLAH SESUATU DENGAN IKHLAS KERANA ALLAH
PASTI ALLAH AKAN MENOLONG DAN MEMUDAHKANNYA
AMIN

"Yaallah ko kurniakan hikmah atas segala pengorbanan ini. Ko kurniakan la kebahagiaan pada keluarga ku ini. Ko satukan lah keluarga ini secepat mungkin. Agar aku dapat menjalankan tanggungjawab yang sebenarnya dan kami dapat membesarkan anak kami bersama-sama. Yaallah ko kuatkan la kasih sayang antara kami. Ko jauhkan kami dari segala kesusahan. Lindungila keluarga kami dengan rahmatmu Yaallah.. Sesungguhnya Ko la yang maha mendengar, maha pengasih dan penyayang.. AMIN"

Semoga ikatan perkahwinan ini terus disirami dengan kasih sayang yang berpanjangan sehingga ke Jannah Allah.. Amin..

1 comment:

  1. Selamat ulang tahun perkahwinan..insyaallah..semua ada hikmahnya..

    ReplyDelete