Thursday 5 July 2012

DIY: Baru Belajar buat GuestBook

Lame nye x keudara... mane nk ke udara kt darat jer memanjang.. hehheheh
setelah lame bz dengan keje hakiki.. ptg nie kelapangan setelah report telah pun di submit... tgg bos return jer dan tindakan selanjutnye...

okies.. cukup merepek 2.. mari ke tujuan sebenarnye.... entry nie adalah secara kebetulan nk belajar guna photoscape utk buat postcard.... bajet2 nk wat guestbook sendr seperti kina.. mekasih year kina.. mohon share ea... sharing is loving.... hehhehehhe

try punya la try nie la hasil nye..... x semenggah mane pon baru try2 kan...


rasenye bar code 2 mcm senget jer... mmg senget ppon.. apa la saya nie... sakit gak mata nk susun dekat2 2... xpe la dh reti wat nnt boleh betul2 kan lg bg menarik ko mmg mantopss. huhuhuhuhu...

sape-sape kawan2 nk try wat leh la g kt photoscape.. saya tau ramai lagi yg power dr saya tntg IT... saya budak baru belajar...

saya nk tunjuk kan hasil pertama bunga tangan saya hasil kan untuk wedding member saya pada mgg lepas.. tgg ea.. nnt sape yg berminat boleh la buat tempahan....


minggu nie majlis perkahwinan abg sepupu saya kami akan ke Melaka pada esok hari.... mgg depan saya akan bz utk siap kan bunga penanggah plak utk majlis belah lelaki... so tgg kan entry tentang bunga penanggah "rozet" ngah tgg kelulusan dari pihak mak long n mak long saya nk pilih color n paten mane satu... nnt saya cite ea...

SELAMAT MENCUBA....



No comments:

Post a Comment