Thursday 17 May 2012

Saya Budak Baru Belajar

Saya budak baru belajar amik galah tolong tunjukkan... Saya budak baru belajar berblog mau cantik kan blog nie sape nk tunjukkan.....

"Tue la org berblog kamu pon nk berblog same kan..... "

Kate diri " xpe la saya berblog untuk suka-suka saya. tempat nk luah kan isi hati dan aktiviti yang hendak dibuat..... so x salah la saya nk berblog.. ye dok... x kesah la org nk bc atau x kan"

Itu lah motivasi pada diri sendr... 

Ari nie suka search blog-blog yang wat DIY sendr untuk Majlis Perkahwinan dorang... dan dari situ amik skit2 ilham.. pada kawan2 blog saya mohon kongsi ea ilham2 anda semo nk letak kan link dorg kt sini x reti lg... ngah belajar2 dengan blog nie lagi...

Bila tgk hasil DIY dorg semo nie mmg semangat nk wat 2 terus ada... tp masalah utamanya wana tema x pilih2 lagi... so semangat 2 pon tinggal setengah jer la.... nk usha-usha barang pon rase nnt semangat 2 dibakar dengan x tau nk pilih wana apa... nnt tgk semo kolor lawa semo nk di belinya nnt... x kan itu dh membazir name nye.....

So pesan pada diri sendr... cuci2 kan jer la mata 2 dulu.... dan kemas kan la bilik 2 dulu sebelum mula wat DIY nie.. nnt xde tmpt plak nk letak lagi bersepah plak la bilik 2.. serabut lagi la pale tgk kan.... xpe la mjlis pon lambat lagi so usha-usha la lagi n kire baget mane yg terbaek...

So akhir kate mari la jenguk2 blog2 B2B yang lain untuk mencari ilham lagi selagi mase terluang masih ada....

No comments:

Post a Comment